I'm a bloody big mess inside and I'm a little bit lost without you

Skolan har kommit igång nu och allt är redan precis som vanligt. Jag saknar treorna. Att estet-treorna från i våras skulle lämna ett tomrum efter sig hade jag väntat mig, men jag saknar fler såna där välkända ansikten som brukade glida förbi i korridoren också. Vissa mer än andra. Dessutom är jag redan frustrerad över att det kutar 94:or och tror att dom är coola. Men jag vet bättre! Fast jag måste erkänna att det känns coolt att gå i trean, faktiskt.

här ska det finnas en bildtext, dock är bilden irrelevant och således även bildtexten.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det Är coolt att gå i trean! Bra för dig, Liss. Du kommer vänja dig.

2010-08-24 @ 22:56:54
URL: http://sannahahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0