12: I min handväska

Det här är ett kanske lika häftigt inlägg som det där "Dagens Outfit"-inlägget. Dock ska jag erkänna att jag tycker det här är ungefär 50 gånger mer intressant! Jag är en av dem där som läst så pass mycket tjejtidningar i mitt liv att jag är helt övertygad om att en kvinnas handväska säger lika mycket om henne som en killes skor gör om honom.

Såhär ser min "handväska" ut:


Jag hällde ut innehållet och radade upp lite snyggt:

Bra-att-ha-grejer, som far min brukar kalla det.

Sminkväska, kalender och handkräm har jag ALLTID med mig. Och en massa pennor. Blev förvånad över hur få pennor jag hade i min väska idag. Mössa, boken jag för tillfället läser (jag har nästan alltid med en bok, även om jag nästan aldrig läser annat än hemma. Bara för sakens skull, ungefär.), tuggummi...ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0