20: Den här månaden

Det är december, ifall nu någon skulle ha missat det. December är den bästa vintermånaden. Jag gillar advent och ljus i alla fönster och snö och kallt. Faktiskt. Den här månaden händer en massa spännande och har det hänt en massa dramatiskt. Jag ser egentligen mest bara fram emot 2011, med förhoppningar om ett år där saker och ting förändras, blir lite mindre rutin och lite mer nytt.

Saker jag har gjort hittills i december:
Pluggat en massa
Hälsat på världens bästa Julia på hennes födelsedag
Varit på julmarknad på Jamtli i Östersund
Tagit ytterligare en tur till parasite city (idag faktiskt!)
Kollat på Glee varje vardag

Saker jag planerar att göra i december:
Ha en rolig och händelserik helg
Åka på en kryptisk resa några dagar sådär
Få jullov på fredag
Fira julafton
Gå ut med min människa på juldagen
Jobba
Fira nyår

Mh. Spännande!



Kommentarer
Postat av: Rosita

En rolig och händelserik helg minsann!

Jag nappade ju lite på vad du sa idag, även om jag var oerhört trött och tankspridd. HE HE.

2010-12-09 @ 22:18:01
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0