februari kommer näst

HERE YOU GO

För jag tycker ni behöver lite sånhära musik att värma er med i kylan. Idag hade jag tillexempel 30 friska och trevlige minusgrader när jag gick till bussen. Men vadå, jag klagar inte!

Idag har jag haft psykologi-prov. Det gick sådär. Jag är dessutom ledig idag! Alltså HELT ledig! Jag har bestämt mig för att inte ens plugga idag! Helt otroligt härligt! SLAPPA!

Vad kan mer nämnas? Jag har idag kommit till insikten om att vår stationära dator aldrig kommer komma tillbaks från de dödas värld. Detta innebär att all min musik är försvunnen i någon slags teknikvärld. So not good. Därför vore det alldeles utomordentligt bra om folk hade lust att ta sig tid och skicka lite musik! Det kan behövas.

Jaja, om man skulle ta och göra något vettigt? Imorgon har jag förresten mitt livs första körlektion, och sovmorgon till tolv upp på det. JJääähhh.

Äh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0