Jag fastnade med blicken för länge sen, i äventyren, bland höghusen, i musiken


Just nu sitter jag på engelskan där jag har en uppgift som går ut på att promota Strömsunds Kommun. Det går...sådär. Vilket märks på att jag sitter här.

Jag hade förövrigt en fantastisk start på dagen, då jag fick vänta på bussen i 20 minuter i 30 graders kyla. 20 minuter känns som en sjukt lång tid när det är så kallt. Våran buss är dessutom inte den bästa. Vi har tillexempel ingen värme på bussen. Tur att vi bara har 10 minuters färd till skolan, annars hade mina fötter förfrusit någonstans där på vägen. (Note to self: Vid mycket, mycket sällsynta tillfällen är converse inte de ultimata skorna)

Äh, nu är det lunch. Ryktet har gått att det är spaghetti och köttfärssås. Men det vore väl för bra för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Kanske(alldeles säkert) gjorde vi ett fel, när vi klädde på er för rejäla när ni var små.....? Men vi gjorde ja verkligen vårt bästa för att lära er hur man skulle klä sig när det var kallt ute. Nånting gick snett på vägen.........:(

2010-02-22 @ 12:23:23
Postat av: Ibomamma

Fin blogg förresten. Försök att överleva så att jag kan hälsa på någon gång ibland :)

2010-02-22 @ 12:26:13
Postat av: Nawie

converse är aldrig de ultimata skorna!

2010-02-22 @ 22:55:52
URL: http://nawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0