och fast du gjort allt som man ska, du är artig, du är glad


Jag har spenderat kvällen med en av världens bästa människor, Angelica nämligen. Vi var och såg Open Jam först, en väldigt trevlig, om än lite kort, tillställning. Unreal Reality (se inlägget nedan) var bra! Efter det tog vi upp en gammal och välbeprövad tradition, som går ut på att vi dricker te, spelar gitarr, sjunger och deep-talkar. Och myser med det sötaste som finns på jorden, en veckas gamla kattungar! Mitt hjärta smälte lite grann.

Angelica är typ bäst på jorden och jag är glad att jag har henne om dagarna! Och förhoppningsvis tar det inte lika länge som det tagit hittills innan vi har en sånhär kväll igen!
Jag funderar på att gå och lägga mig nu, då jag trots allt ska upp tidigt imåra och bege mig till jobbet. Finns ju inget bättre ställe än ett gammalt fängelse och inget bättre sätt än att bläddra papper att spendera en lördag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0