what makes my mind tic

Jag har tänkt på en sak. Ibland lägger folk ut bilder på sig själva på internet, varpå deras vänner kommenterar saker i stil med "fin bild", "söt", "världens finaste" osv. You get it. Svaret från personen som lagt ut bilden på sig själv blir förvillande ofta något i stil med "är jag inte alls det, jag är jätteful! Du är fin!".

Okej. Jag har bara en sak att säga:
Om nu den där bilden var så jävla ful...VARFÖR LA DU SJÄLV UPP DEN DÅ?!

God damn it. Svårt att bara säga "Tack"?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Liss, minns du våra klassiska moments? Trots att vi inte hörs och ses någonting längre så har vi dom fortfarande. SICK!



Det här till att börja med. Jag tänker på det jätteofta! Sedan ditt växa upp-inlägg. Bara någon dag innan du skrev det inlägget insåg jag att Kent inte är min grej längre, men att det var jobbigt att erkänna.



Och så Spotify-grejen. Om att det är så jävla bortskämt att klaga på reklamen, när man faktiskt får musiken helt gratis. Jag har irriterat mig på folk som gaggar på om hur dåligt det är med reklamen och yadayada i sina statusar på facebook. Nu vet jag att jag skrev ett inlägg om hur less jag är på killen som pratar. Men det hör inte hit. För jag tänkte det ändå!!!!!!!111!1!!!!!!!



Likadana hjärnor som redan tänkt på allting innan någonting hänt! :)

2010-02-07 @ 21:13:17
URL: http://eemmym.blogg.se/
Postat av: Jesper

Samma sak är det när tjejer har u-ringat.

Man får varken kolla eller ge en fin kommentar.



Ett tack kanske?

2010-02-08 @ 09:38:39
Postat av: Angelica

haha vad roligt, jag satt och tänkte på just de, samtidigt så gick jag in på din blogg och de va de första jag läste^^

2010-02-09 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0