would you freak out if I said I liked you?


Okej, jag ska gå och lägga mig snart. Men jag tänkte att jag kunde få in några rader om nuläget i mitt huvud. (Egentligen hade jag tänkt att den här bloggen skulle vara sådär trevligt opersonlig, men vafan, jag är bra på att vara kryptisk. Tror jag.)

Alltså. Veckan i stort har bestått av:
- En massa lögner
- En massa allt för komplicerade intriger
- En massa saker jag inte kan säga till någon
- En massa saker jag vill få sagt
- En massa undran om vad som är rätt för mig
- En massa ont i hjärtat

Ja, nåt sånt.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Som du sa angående ett av mina inlägg; jag skulle lätt ha kunna skriva det där.

Fan, ibland gör allting bara ont.

2010-02-20 @ 19:31:38
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0