before life began to tear us apart

GOD AFTON VÄRLDEN.
Idag har jag varit duktig och hunnit gå ett helt varv runt byn, ungefär 5 kilometer. En sån promenad om dagen och jag har fått upp min kondition i ett nafs! Jag har dessutom, tro det eller ej, hunnit en massa skolarbete, så nu tror jag att det som skulle vara gjort under lovet är klart! Vem påstod att det är dåligt att skjuta upp saker till sista sekunden liksom, haha!
Imorgon börjar skolan igen, och eftersom jag är Sveriges största nörd så tycker jag faktiskt att det ska bli kul! Jag gillar skolan, jag går ett roligt program och har dessutom en jättebra klass jag inte träffat på hela lovet!
GODNATT VÄRLDEN.

Kommentarer
Postat av: Lo

vilket program går du?

2010-01-10 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0