bli inte som jag när du blir stor

jag och min lillasyster, senaste nyårsafton. Hon är lika smart som hon ser ut.

Förra veckan frågade Jonna mig:
- Liss, går du i tvåan eller trean?

Idag berättade jag att hon sagt det till min mamma när vi tre satt och fikade.
Jonna: Jamen, jag kom inte ihåg det!
Liss: Men vadå, du vet väl hur gammal jag är?
Jonna: Ja, klart jag vet!
Liss: Jaha, hur mycket fyller jag i år då?
Jonna: Sjutton!

Jag fyller arton i år. Kul att min syster vet hur gammal jag är liksom. Också kul att hon tror att jag och hon är lika gamla.



Kommentarer
Postat av: e

Liss! Det bästa som finns är att kolla bakåt i din promqueenopposite-blogg och läsa om alla våra fina 9B-dagar. Det känns som att du är den enda som har allt det där sparat, och nu har du lösenskyddat det och jag kan inte längre läsa det för.. sjuhundrade gången i rad?! Om det inte är en alltför privat blogg, eller någonting du inte vill att jag ska läsa tycker jag att du kastar hit ett lösenord! :)

2010-01-24 @ 18:24:58
URL: http://eemmym.blogg.se/
Postat av: Nawie



men du då, du ser ju inte ut att vara nykter nånstans! :D

2010-01-25 @ 18:25:53
URL: http://nawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0