but I'm just trying to love you any kind of way

Jag hittade en rolig lista. Tanken var att man skulle ta sitt favoritband, vilket för mig var svårt att välja, så ja, det blev det bandet som jag förmodligen lyssnat allra mest på den senaste tiden!

Välj ditt favoritband och svara endast med deras titlar!


The Kooks

1. Är du kille eller tjej?

She Moves In Her Own Way

2. Beskriv dig:
Naive

3. Vad tycker folk om dig?
Ooh La

4. Vad tycker du om dig själv?
Always Where I Need To Be

5. Nuvarande förälskelse:
If Only

6. Beskriv vem du vill vara:
Shine On

7. Beskriv stället du bor på:
Seaside

8. Beskriv den du älskar:
Got No Love

9. Vad skulle du vilja ha om du bara hade en önskan?
Things That Are Good

10. Dela några visa ord med oss:
Too Much Of Nothing

11. Din raggningsreplik:
Do You Wanna

12. Och om den inte funkar:
Tick Of Time

13. Säg hejdå nu:
Down To The Market

 

 

Så det kan gå när man inte har bättre för sig!

 

Nu ska jag försöka sussa, trots gänget fnittrande femtonåriga flickor som belägrat rummet innanför mig. Väggarna har ungefär samma tjocklek som papper, så vi får se hur mycket sömn det blir, haha!

 

GODNATT VÄRLDEN.

 

 


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

The Kooks <3



Haha, sorry, var tvungen! ;D

2010-01-10 @ 05:15:17
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0