He's far too innocent to be a part of such a cruel world

Jag sov sådär onödigt länge idag, och har för första gången på gud vet hur länge sovit bort en dag. Jag hade tänkt att gå ut i finväre ett tag också, men nu är det snart mörkt, så vad gör man? Idag ska jag hursomhelst spela gitarr tills fingrarna blöder, göra en diktanalys och lära mig allt om vatikanmuséerna!

Det känns otroligt skönt att inte jobba idag faktiskt. När min chef frågade om jag ville jobba lördag också var det nära att jag sa ja (man tjänar otroligt bra lördagar), men jag tog mitt förnuft till fånga, och tur var väl det för jag har äntligen fått lite sömn!

Som sagt, idag ska det pluggas! Men först blir det naturligtvis en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Håller med! Jag har suttit och kastat loskor på Barbro och hennes "jag har hittat massa tolkningar på nätet" hela jävla dagen! Inte en enda jävla tolkning har jag hittat i varje fall! :D

2010-01-16 @ 19:56:32
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0