I have to break down all the corners of the world

Eftersom skolan börjar imorgon igen tyckte jag att det var dags idag att börja jobba lite med allt det som ska bli klart under lovet. Det gäller ju att vara ute i god tid liksom! Så det är svenska-redovisningar som finslipas, protokoll från elevrådet som renskrivs och musikalmanus som tränas här hos mig idag!
Eftersom det ännu en dag är finväre här i byn (om än lite blåsigt!) så ska jag ut och ta en sparktur i solen innan jag fortsätter med jobbandet!
HA EN BRA DAG VÄRLDEN.

Idag lyssnar jag på: GAP - THE KOOKS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi ja jag gick in på en designa din blogg sida och hittade hur man gjorde :) Tack! Vi ses imorgon! Kram :) <3

2010-01-10 @ 18:34:25
URL: http://nawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0