I'll pause this game so our love will never end

En av de saker jag saknat under lovet utan att ens fundera över det själv innan imorse är MORGONPASSET. Min morgon är helt enkelt inte komplett utan Martina, Hanna och Kodjo. Utan dem skulle jag varje morgon vara på fruktansvärt dåligt humör, särskilt innan kaffet. Deras röster hör till morgonen, så enkelt är det. Att varje morgon få humoristiska uppdateringar på vad som hänt i världen senaste tiden är precis vad jag behöver för att vakna på morgonen. Martina och Hanna fick mig tillochmed att börja med Farmville! Bara en sån sak. Jag säger bara; Morgonpasset<3
Jag vet att det inte syns på bilder, men igår efter att ha gjort en hårinpackning tre dagar i rad, var mitt hår JÄTTEMJUKT. Det händer verkligen inte ofta. Idag, efter att ha skippat hårinpackningen EN ENDA dag är mitt hår som vanligt igen. Det vill säga jämförbart med hästtagel. Heja!
G'night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0