Live fast & die young

HEJ VÄRLDEN.


Nu är det äntligen helg, kan jag informera om för de som missat det. Själv brukar jag tycka att helger är lite överskattade. Jag menar, jag bor i en liten by i norrlands inland, med icke-gångavstånd till vänner (och upptagna vänner dessutom) och tillhör den där föraktade skaran som gillar (!) skolan.

Dock känns denna helg väldigt välkommen efter en vecka med sammanlagt ungefär 12 timmars sömn! Tro mig. I helgen ska det vilas! Och pluggas såklart. Fast eftersom jag är cool och går estet-musik innebär plugga detsamma som att lära sig riffen till Smells Like Teen Spirit. Plus att jag ska läsa på lite om Vatikanstatens muséer till latin-lektionen! Lättsamma saker egentligen. 

En annan sak som förhoppningsvis hinns med i helgen är att gå på vår lilla biograf och se Avatar! Jag har visserligen sett den en gång, men det var i 3D, dubbad till tyska, och jag känner att jag vill se den "vanligt" och på original-språket också! Plus att jag har gratis-biljetter, så jag förlorar ju inget på det! Dock har jag hittills ingen att gå med, tyvärr. Någon frivillig? Please? :D

TREVLIG HELG VÄRLDEN.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hittar du ingen som vill gå är det bara att slå en signal så kommer jag på ett ögonblick! :)

2010-01-15 @ 23:38:11
URL: http://eemmym.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: BRA LISS!



Jag har OCKSÅ sett den en gång innan, men det var så awesome att jag gärna ser den igen! Dock så är jag fast i Hillsand, ska kolla om jag tar mig in till Strömsund under söndagen. När började den? :)

2010-01-16 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0