we've got four eyes, so why yearn for one perspective?

GOD MORGON VÄRLDEN.


Idag skiner solen över byn. Minus 25 grader är det också. Jag ska ägna mig åt pianospelande innan jag tar en promenad i solskenet.

Efter ett och ett halvt år på estet-musik har jag utvecklats väldigt mycket när det kommer till att spela gitarr, mitt gehör, teorikunnande osv. Jag har dock fortfarande inte lyckats lära mig ens några slags grunder på piano. Men nu är det dags! Hela gårdagen satt jag och plinkade samma komp om och om igen, och tro det eller ej, men det går faktiskt framåt! I år SKA jag lära mig! Åtminstone så pass att jag kan litegrann sådär.

HEJDÅ SÅLÄNGE VÄRLDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0