det lilla livet

Jag är på något så pretentiöst och kulturnördigt som en skrivarkurs på Birka Folkhögskola. Förra veckan fick jag nämligen lite hastigt och lustigt sådär ett stipendium och ja, nu sitter jag här och lever högskolelivet. Jag har ett eget litet rum med utsikt över området (Inte för att låta tantig, men herreminje vad fint det är här!) och har pass där vi får läsa, läsa upp, lyssna och såklart skriva texter av olika dess slag. Eftersom jag är nördig tycker jag sånt är kul. Men, oroa er inte, jag är tillbaks on The Beach redan på fredag! (mitt öde bestäms ju trots allt nu i helgen, kan ju inte vara borta då liksom!)

Jaja. Det jag försöker säga med det här inlägget är att jag inte är hemma och kollar ut på bygatan ifall ni på grund av min värdelösa uppdatering skulle få för er att det hänt mig nåt. Jag hatar förresten bloggare som ursäktar för sin dåliga uppdatering. Liksom, "FÖRLÅT för min dåliga uppis azzåååå" som om man bryr sig? Allvarligt talat, tror dom att man sitter maniskt klistrad framför datorn och väntar på deras jävla outfits hela dagarna? Att man blir helt förtvivlad och gråter tills ögonen fräts sönder om man en enda dag inte får veta vilka de varit och fikat med? VAD ÄR GREJEN?! Och nej, tyst, det här inlägget var inte samma sak. Schhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0