en vän med en bil

...och vi åkte långt bort!


Som jag nämnde igår tog jag ett spontant beslut att följa med till Junsele igårkväll. Halvtio ungefär blev jag upphämtad hemma hos mig. Till Junsele är det sisådär 7 mil härifrån. Efter att ha räknat efter i huvudet lite snabbt sådär gissar jag på att resan till och från Junsele, om man inte räknar med raggarsvängarna, gick på ungefär 25 mil. Detta efter två bilbyten och lite körande fram och tillbaks mellan Backe och Rossön. Så det kan gå. Roligt var det dock! Dessutom fick jag ju se världens finaste människa (på behörigt avstånd, att notera!) och det är ju inte fy skam heller minsann!

Vi fick oss ett gott skratt också:
"Vaffö backaru fööööör?!?! VAAA?!?!?!"
"Jag är från Backe"
"JAHA, det hade man ju kunnat tänka sig, JÄVLA FITTBACKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Så kan det gå.



Den här fina bilden (vad den föreställer är oklart) fick jag i ett mms på midsommarafton klockan 00.21 med texten "Liss hur går det :)". Frågan är nog inte hur det går för mig om man säger så. (Vet inte varför jag laddade upp den. Antagligen för att det är för lite bilder här på bloggen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0