I won't stick around in this town

Min mobil andast på sina sista, rosslande andetag. Ikväll beställer jag en ny, då min nuvarande mobiljävel (ursäkta) tydligen bestämt sig för att svika mig. MobilJÄVEL. Bara typ ett och ett halvt år har jag haft den. Kvalitet är en utdöende art. Hursomhelst har jag efter noggrannt övervägande bestämt mig för denna (jag gick helt på känslan. Och den är snygg! Och hyfsat billig!):

/
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/lg/lg-ku990iviewtylightwhite/137078.3209/

Dessutom har jag bestämt mig för att investera i en ny gitarrförstärkare. Det lutar åt den här. Och ett munspel ska införskaffas också! Ni ser ju. Rika tjejen!

Jag hatar att beställa saker över internet. Man har bara sett en sunkig, lågupplöst bild på det man vill ha. Man har inte provat. Man har inte hållt i, sett med egna ögon, fått en chans att överväga sitt köp. Man får vänta flera dagar och när man får produkten är det alltid nåt fel och man måste skicka tillbaka. Men det är inte så lätt när man bor tio mil från närmaste stad att kunna handla på något annat sätt känns det som. Nej, tacka vet jag riktiga affärer alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0