livin' on the edge, återigen!

Såhär i efterhand tänkte jag delge er om en av den senaste tidens incidenter, närmare bestämt från förra onsdagen! Jag och mina kära vänner vandrar genom Ström. Plötsligt ser vi den ultimata genvägen. Olägligt nog går denna över en tomt vid ett hus.

Jag säger: "Vadå, dom har väl ingen jävla rätt att bli arga bara för att vi typ går på deras jävla gräsmatta?!" (Jag har en tendens att svära när jag gör "farliga" saker, som att gå på andras gräsmattor, vilket är ungefär det mest lagbrytande jag någonsin gör.)

"Hej" hör vi då. Detta hej kommer från en medelålders man, ståendes på bron till huset, och med ett lite finurligt leende.

"Eeehh....hej" säger vi, och vandrar därifrån med skam i stegen.

Tur att jag aldrig har failat med något i hela mitt liv. Heja allemansrätten!

Kommentarer
Postat av: moaa

HAHAHAHH, jag och frida förstod att det skulle hända, så, därför vi gick R-U-N-T. Smmart vänner ;D

2010-06-20 @ 23:19:46
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0