Tell me baby, what's your story? Where do you come from, and where do you wanna go this time? Tell me lover, are you lonely? The thing we need is never all that hard to find.

Förra inlägget var förresten tecknet på att ni ska kommentarsbomba mig, smsa mig, spamma mig på msn osv. Utifall att det inte var underförstått.


Annars tänkte jag bjuda er på ett av gårdagens nattliga samtal, på vandring genom Junseles centrum:

-Vad går du för klass egentligen?
-Jag ska börja estet-trean på Hjalmar till hösten.
-Jaha, Hjalmar...fast, du ser ju ganska normal ut för att gå estet!

Efter två år med denna kommentar som respons på frågan om mitt gymnasieval vet jag fortfarande inte om jag ska ta det som en komplimang eller en förolämpning. Jag tippar på att det är tänkt som en komplimang, men måste erkänna att det ändå hugger till lite i mitt estet-hjärta. Vem vill vara normal, liksom?

Kommentarer
Postat av: Sanna!

Liss, du är inte normal; du är estet. (JA, jag kommenterar mycket på din blogg.)

2010-07-03 @ 23:03:59
URL: http://sannahahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0