With the birds I'll share this lonely view

Ursäkta följande depp-inlägg. Man kan inte alltid vara kick-ass, tokrolig och helt jävla awesome. Reality strikes back!

Jag är fruktansvärt less. I mer än två veckor har jag väntat på att något ska hända nu. Det kanske inte låter som länge, men det är en jävligt lång tid att hålla igen sig själv på. Bli inte glad än, hoppas inte på för mycket, än är inte saker och ting fyrkantiga och klara. Jag orkar inte gå omkring och vara nervös längre. Särskilt inte efter igår. Nej, usch, händer det inte något snart vet jag inte vad jag gör. Jag hatar att jag är världens fegaste och världens minsta människa och inte vågar någonting med mitt liv. Om inte nästa helg gör någon skillnad ger jag upp allt det här, en gång för alla. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Men.....????????

2010-06-30 @ 04:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0