diamonds are forever!

Det har varit dåligt med uppdaterande från min sida senaste tiden. Förstår att ni saknar mig helt galet mycket. Anyways.

Jag brukar egentligen inte spendera mina pengar så flitigt. Annat än på kaffe och fika vill säga. Senaste veckan har cashen flödat dock! (säger dom så, hiphopparna?) Jag har utnyttjat Strömsunds (och internets) shoppingutbud till max, skulle man väl kunna säga, och kommit hem med följande:

Nya höronlurar, finally! AWESOME! (Och inga Koss den här gången, been down that road before, och aldrig mer)
Böcker från bokrean (musikbiografier och sånt). Bokrea is the shit.
En väldigt bra väska, som är sådär magisk och verkar rymma oändligt med prylar!
Ett par nya leggins!!!!! (Det är stort, jag har haft samma par svarta leggins sen jag var 14)
Två par rutiga skjortor som känns väldigt jag (75%, jag är bäst på att fynda!)
och slutligen:
Ett par slalomskidor! Kändes som dags nu.


Jag är rätt nöjd. Är det sånthär modebloggare bloggar om? Fast med bilder kanske? Vad vet jag, jag gissar att ni har era careface-miner på iallafall, så jag närmar mig väl.

Den här låten är bra annars: LIGHTNING CRASHES - LIVE


Kommentarer
Postat av: moaaa

Man har saknat dina uppdateringar, ja! :)

2010-03-03 @ 23:11:05
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0