aldrig, aldrig ensam, alltid ensam här

Jag har fått klagomål om att jag uppdaterar dåligt. Och det gör jag nog också. Annars kan ni ju läsa den här bloggen också, jag tror jag är åtminstone lite mer aktiv där.

I helgen har jag fått låna min farbror Tommys bil att övningsköra med. Den är nämligen, till skillnad från vår, manuellt växlad. Det är bra, eftersom jag då får träna på att köra utan automat, vilket ju kan vara till en fördel till hösten när jag ska köra upp.

Hur det än är så har jag konstaterat att det är mycket roligare att köra manuellt växlad än med automat. Jag antar att det är ytterligare ett bevis på att jag gillar att försöka ha koll på många saker samtidigt. Sen hur bra jag är på nyss nämnda kan ju visserligen diskuteras. Jag vet att jag är kvinna och så, men simultanförmåga hör inte till mina framstående sidor.

Äh, förhoppningsvis lär jag mig köra bil ordentligt snart i alla fall. Sen blir det roadtrips!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Rubriken! <3



Roadtrips är najs :D

2010-05-09 @ 18:12:35
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0