But your voice was too loud

Jag hade en bra dag igår. Detta tack vare två stora, enormt viktiga faktorer:

1. Jag tog en day-off från pluggandet. Inte en enda skolbok öppnades. På hela dagen. Inte ens på skolan, så går det när man går estet och har spejsiga ämnen såsom drama och estetisk orientering. Inga skolböcker här inte.

2. Jag fick träffa en av världens bästa människor. Jag har nog inte till fullo insett riktigt hur extremt mycket jag faktiskt saknat Emmy förrän jag äntligen fick prata av mig en tusendel av den tid vi missat det senaste året. Hon blir nog inte av med mig nu.

Annat jag gjorde igår var att ha ett av tre nationella prov i tyska. Jag, Emmy och Norah var på musikcafé på Saga och gick sedan till Solbacken och köpte glass. Vi åkte bil med Madeleine. Vi hade värsta jam sessionen uppe på Gula. Dessutom var det sommarväder. Visst låter det fint alltihopa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0