10: Det här hade jag på mig idag

Det här är det töntigaste och tråkigaste inlägget. Det kräver nämligen att jag lägger upp en dagens outfit-bild. Usch. Bara ordet får det att krypa i mig. Det värsta är att det kommer ett till, likadant, på fredag. FYY.

Nu är jag faktiskt himla intresserad av kläder. Jag läser modebloggar. Men, jag har ett fruktansvärt förakt mot "små-bloggar" som lägger upp dagens outfit-bilder. Som lägger upp sina mobil-/cam-bilder när de har på sig:
Svarta leggins från H&M och
Svart tunika från Gina Tricot.

INTE HÄFTIGT!

Det går alltså emot mina principer, det här. Men, vad gör man inte. Here you go!
Jag vägrar skriva inköpsställen. Vägrar. HÖR NI DET?
Tack käraste Norah som agerade fotograf och gjorde detta inlägg möjligt.

Kommentarer
Postat av: Julia

GULLUNGE DU VAD DU ÄR FIIIN!

2010-11-29 @ 20:53:48
URL: http://vonthea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0