I know it's only a story, but for so many it's more than that, it's a world all of it's own where we want to put on the sorting hat

Ingen som följer den här blogger har väl undgått mitt tjat om Harry Potter de senaste veckorna. Min i vanliga fall ganska dolda nördighet har förvandlats till öppen besatthet, helt enkelt.
Idag när jag kom hem hade min fantastiska mor en present till mig: En Harry Potter-kakburk. Jag blev på riktigt så glad att mina ögon tårades. Och den är så fin! Jag tänker använda den till att lägga laddare och usb-sladdar i, något som annars ligger i en stor sladdhög på mitt skrivbord. Kollaråååå, vad fin den är!


Någon annan som uppmärksammat min Harry Potter-kärlek den senaste tiden är Rosita. För några dagar sen tipsade hon mig om helt fantastiska wizardrock-bandet Oliver Boyd and the Remembralls. Egentligen består OBatR bara av frontfiguren Oliver Boyd, som spelar alla instrument själv. Den här låten är himla fin tycker jag, och likaså de flesta låtar som ligger ute på Youtube och Myspace med bandet!

 

[facebook][myspace]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0