time wont let me go

Hittade en lista. Vet inte om det kommer märkas på svaren, men jag är ganska insnöad på Harry Potter just nu. Imorgon är det premiär på sjunde filmen, och jag är ganska upp i varv, som den nörd jag är. Väldigt upp i varv. Det hjälper inte direkt att jag suttit hemma och varit sjuk och inte haft särskilt mycket för mig annat än att nörda Harry Potter heller. Äh, läs listan!

4 TV-program jag ser:

1. Desperate Housewives
2. Cougar Town
3. The Middle (Inte för att det är särskilt bra, utan mest för att det är bekvämt att sitta kvar den där halvtimmen efter Desperate Housewives och Cougar Town. Och för att lillkillen är så söt! Sööööt....De som sett programmet förstår.)
4. Gossip Girl- Min, Norahs, Julias och Jonnas söndagstradition!

4 saker jag gjort idag:
1. Suttit ungefär tre timmar och slumpat artiklar på Harry Potter wikia, och då och då slagit upp saker i böckerna för att se om det stämmer.
2. Skapat en Harry Potter-familj på The Sims 3
3. Lyssnat på Soundtracken till Harry Potter-filmerna på Spotify
4. Läst hela Harry Potter och De Vises Sten. (På tyska, kan tilläggas)

4 saker jag längtar efter:
1. Imorgon, då jag får gå på premiären av Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1!!!!11!!!1!!!!
2. Nästa sommar, då jag får se Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2!
3. Den dag jag har pengar och mod nog att tatuera mig. Har nämligen äntligen kommit på det ultimata motivet!
4. Att börja läsa vid universitetet till hösten

4 saker på önskelistan:

1. En resa till Harry Potter-världen.
2. Ett eget Vid Behov-rum på min skola.
3. Glass (denna punkt kommer inom väldigt kort uppfyllas!)
4. Mitt körkort. (snaaaaart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0