You're the closest to heaven that I'll ever be, and I don't wanna go home right now

Innan jag ens hunnit märka att det blivit höstlov är både lovet och praktiken slut. Imorgon återgår allting till det vanliga igen, och jag ska upp halvsju som varje måndagmorgon och gå till bussen med raska, hurtiga steg för att ha svenska C och religion, som varje måndag. Jag kommer göra mitt absolut bästa, som varje dag, men det kanske inte kommer räcka till. Det är väl sånt som händer helt enkelt.

Jag tänker ta mig igenom den här veckan med vetskapen att jag på fredagkväll sätter mig på tåget med min människa i världen och åker till huvudstaden över helgen. Är det något jag behöver just nu så är det minsann att komma bort några dagar.


Kommentarer
Postat av: pelle

En snabb fråga: hur skiljer sig SvC mot A- och B-kursen? Jag hade de två första kurserna och tyyckte de var snarlika varandra. Tänkte om C-kursen utmärkte sig på något annat vis?

2010-11-08 @ 18:54:04
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Daniel

Kom hit till finland vetja!

2010-11-08 @ 19:32:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0