'Cause I feel like I'm the worst so I always act like I'm the best

Det har varit en trevlig helg, med allt vad det innebär. I fredags efter skolan åkte jag, Linn och Malin till storstan för att manifestera mot rasism och umgås med en fantastiskt bra kombination av människor. Ursprungsplanen var att åka hem till Ström med 22.10-bussen, men planer är till för att ändras! Istället snyltade vi på min lillasysters lägenhet och hade en väldigt bra kväll!

Igår åkte jag ut i skogen och hälsade på Julia och Norah, Jonna var också med. Vi kollade på Transformers, åt popcorn och skvallrade. Så himla bra! Idag borde jag plugga både religion, körkortsteori och svenska. Istället ska jag städa min garderob lite för att sedan krypa ihop med en film eller bok. Är det söndag så är det!


Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle synas på den här bilden. Nu ser det mest ut som om jag har extremt deformerade och jättelika händer. Men, that's cool I guess. Den intelligenta minen får ni på köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0