a baby is born crying out for attention

Jag tror att i stort sett alla som känner mig vet hur mycket jag älskar Kids-MGMT. För mig är den helt omöjligt att inte snurra och skutta omkring till. Det är dessutom en av väldigt få låtar som jag älskar utan att texten säger mig särskilt mycket eller att jag kan relatera till låten på något vis. Den bara är godis för öronen!

Beat Heart-Moto Boy är en så rakt igenom extremt fin låt. Egentligen har jag svårt att somna till musik, särskilt i öronproppar, klarar som inte av det. Men den här låten är så fruktansvärt lugnande och omhändertagande på något underligt vis.

Kommentarer
Postat av: ellen

MEN GUD! Jag älskar också låten Kids med MGMT, men den där videon är ju bara jättehemsk?! Stackars barn när dem spelade in det där... När man är sådär liten så förstår man väl inte att monster bara är på låtsas? :( Han gräääät ju... :(:(:(: Åh, stackars barn kommer få men för livet...

2011-04-27 @ 14:08:26
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0