antingen vill du träffa mig eller så vill du det inte, och vill du det inte så går jag nog hel ut ur det

Det här med att blogga går som alltid i vågor för mig. De senaste dagarna har jag helt enkelt inte haft särskilt mycket att säga. Har varit Sveriges bästa hemmafru och tagit hand om gården när Mor och Far befunnit sig i huvudstaden och roat sig. Det här med att putsa, diska, tvätta, damma är verkligen min grej. Och att laga mat såklart. Jag är så bra på det att jag funderar på att skapa mig en karriär inom branschen. Nu gäller det bara att hitta en villig man som tjänar bra att gifta mig med. Skicka ett mail till [email protected] ifall det låter intressant. Eller fråga i min häftiga bloggsvars-ruta uppe till vänster. Sa jag att jag är bra på att laga mat och städa?

Kommentarer
Postat av: ellen

vad du skryter, LISS. ;) tänkte på ditt tidigare inlägg ;)

2011-04-27 @ 14:40:49
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0