I'm so happy, 'cause today I found my friends, they're in my head

Jag har sovit typ tolv timmar inatt. Det är ungefär 7 timmar mer än jag sover en genomsnittlig natt. Man kan väl säga att jag sovit igen allt jag missat i veckan, för tro mig, så trött som jag är idag har jag inte varit på länge.

Annars då? Igår var jag och Norah i Östersund och gick i affärer. Jag har lyckats hitta en klänning både till studenten och balen nu, så jag är nöjd. En sak till att stryka från listan, liksom! Justja, i fredags hade jag besök från Irkutsk i Ryssland. Spännande typ. Och sen på kvällen var det 50-dagars på hörnet men det sket väl jag i och drack thé hos Angelica och körde ett varv på byn innan jag åkte hem och la mig. Äh.

Okej, erkänner att jag faktiskt inte har något att skriva. Lyssna på min april-lista istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0