jag var ingen, du var aprilhimlen

Det har inte gått in för mig än att det är april redan. Hur gick det till liksom? Igår blev hursomhelst de bästa tvillingarna i hela världen, Lotta och Kajsa, myndiga! Efter min "skoldag" (som bestod av att titta lite på inspelningen av vår musikteater, fika lite och och prata betyg) så gick jag och en massa andra bra personer till skogsstigen och åt tårta för att fira de nyblivna artonåringarna! Himla mysigt. Jag har känt Lotta och Kajsa sen vi fortfarande kollade på bolibompa och vi hade armpuffar på simningen (okej, jag hade. lärde mig inte simma förrän jag var elva-tolv nånting.) Lotta och jag har gått i samma klass sen vi började lågstadiet, himla imponerande faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer hos dig ikväll?:) kram!

2011-04-06 @ 18:11:11
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Gjermundellen

Good web with cool info. Thanks.

2011-04-12 @ 17:40:09
URL: http://gjermundellen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0