kulturhistoria, once again

Här sitter jag och bloggar på kulturhistorie-lektionen, som den ambitiösa mönsterelev jag är. Just nu förbereder jag och Lotta en extremt spännande redovisning om Antonio Vivaldi. ES3, ES2 och SP2 kommer få lära sig så mycket spännande minsann. Insåg för sisådär fem minuter sen att skolan köpt in splitternya flashiga bärbara datorer att ha i klassrummet jag för tillfället befinner mig i. Är helt chockad över detta inköp. Nere i ingångshallen står jättemånga, jättestora lådor med nya möbler staplade. Funderar på att bygga en borg eller något av lådorna, det vore coolt. Kan inte förstå det faktum att min skola köper nya saker. Trodde aldrig den här dagen skulle komma.

Om en halvtimme smyger jag ifrån lektionen för att springa ner till busstationen och åka till Sikås med Rosita. Imorgon blir det Östersund med Malin och på söndag ska jag på gudstjänst. (ja, gudstjänst.) Spännande helg! Det dåliga med det är att jag inte får träffa Norah på söndag. Inte kul.

Sämsta blogginlägget jag skrivit ihop på länge. Eventuellt någonsin. Tänkte bara redan nu informera om att ni inte behöver sitta och vänta på inlägg i helgen. Sånt har ju inte jag tid med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skithelg! Men ändå rolig :)

2011-04-09 @ 23:56:19
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0