lite kort om helgen

Sen min senaste uppdatering från kulturhistorian i fredags har jag varit med om bland annat följande:

Jag har hälsat på Rosita. Jag har druckit vin med himla trevliga personer runt Malins köksbord. Jag har sett Sikås by night. Jag har nästan missat en buss till stan. Jag har varit på finmiddag på Gamla Teatern. Jag har tagit tag i saker och ting. Jag har firat mitt partidistrikts hundraårs-jubileum. Jag har varit på krogen med några av Sveriges bästa människor. Jag har åkt taxi. Jag har varit på gudstjänst. Jag har tappat min mobil i Jonnas toalett. Jag har åkt sena bussen hem och varit ungefär världens tröttaste.

En längre redogörelse med lite bilder och sånt kommre förhoppningsvis upp på bloggen ikväll! För att ni är så nyfikna på mitt spännande liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0