rihanna


Finns det någon artist som spelas flitigt på radio och kan betraktas som hyfsat "känd" utan att jag på något vis kan se storheten i personen ifråga så är det Rihanna. Varför är hon känd? Varför lyssnar man på henne? VARFÖR?
Varenda gång Rihanna spelas på P3 om morgonen vill jag krypa ihop i fosterställning och gråta. Nu påstår jag inte att det inte finns värre artister, för det gör det, men ingen är så känd men ändå så värdelös som Rihanna. Hon har en jobbig röst, hennes låtar är likadana allihopa och till råga på allt så dåliga att jag börjar tvivla på min egen existens.

Låten i videon ovan är förövrigt helt slumpmässigt vald. Jag hade ju kunnat ta vilken Rihanna-låt som helst för att bevisa min poäng.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0