Välkommen till Strand

Jag har ett extremt spännande liv. Igår (eller om det var iförrgår) var jag ute och fotograferade delar av det:

Här är mitt hus och en del av min gård. Jag har bott här sen jag var fyra. Min pappa har växt upp i det här huset, jag och Jonna har växt upp här, och vem vet, nån gång kanske det blir en tredje generation också.

Några av pappas alla bikupor. Gillar man honung ska man bli kompis med mig!

Utsikten, den bästa i Norra Jämtland.

Grannen var ute och körde traktor.

Lägda och skog. Och ett litet hus. När jag var liten trodde jag att det bodde vättar där. Det gör det inte.

Kommentarer
Postat av: Norah

Hur vet du att det INTE bor vättar där? Hmm?



De är jävulskt bra på att gömma sig.

2011-04-30 @ 17:14:51
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0