det är kallt nästan höst nu, jag går runt ditt kvarter

Idag är dan när sommaren står och väger,
undrar vart den ska ta vägen,
om den redan ska ge upp för höst.
Samma tankar rör sig även här,
jag undrar vad det är du kämpar och står emot?
-Sommaren står och väger.

Gör som finaste Rosita en lista över sommaren 2011.

- Gjorde du något du inte fick: Det beror på hur man ser på saken. Frågar man staten exempelvis skulle nog de påstå att jag brutit lite mot lagen och haft mig, men annars har jag väl inte direkt varit så badass direkt.

- Hur många badturer gjorde du: Håll i er nu: EN! Vilket således är en 100%-ig ökning i jämförelse med 2010.

- Shoppat mycket: Verkligen inte, inte för att vara jag iallafall.

- Vilken låt påminner dig om sommaren -11: Jag är en vampyr-Markus Krunegård, Waiting for a chance to come-Noah and the Whale, Honung-Säkert!, The Piper's Song- Gypsy and the Cat osv osv osv

- Har det varit fint väder: JA gud vilken tur med vädret vi haft.

- Vad var det bästa med sommaren -11: Dunder, Yran och Kongressen.

- Och vad var det sämsta: Att det plötsligt är slutet på augusti och jag fortfarande inte gjort en miljon saker jag planerat att göra under sommaren.

- Festade du mycket: En hel del, men det ska mycket till för att slå sommaren 2010 på den fronten faktiskt.
- Testade du något nytt: Jag släppte taget om en hel del, det är ju rätt nytt för mig.

- Vad önskar du att du kunde gjort mer: Umgåtts med vänner, vilket det känns som att jag knappt gjort alls åtminstone de senaste två veckorna.

- Vilka umgicks du mest med: Julia, Norah och Jonna.
- Blev du sårad: Ja gud ja.

- Var du på något biobesök: Harry Potter och Dödsrelikerna pt 2 (<333333) såg jag ju såklart, sen var jag i Åsele en sväng och såg Pirates of the Caribbean 4 och i Östersund och såg Transformers 3. 

- Skadade du dig: Efter Dunder hade jag så sjukt mycket suspekta blåmärken jag inte minns uppstoden till, men i övrigt har jag väl klarat mig bra.

- Godaste drycken: Min student-champagne, lätt.
- Saknade du något/någon: JA.

- Vad spenderade du många timmar på: Kolla på alla säsonger av OC. Och alla säsonger av SATC. Och tre säsonger av Skins. Och två säsonger av Mad Men. Hur var det nu igen, det hade varit fint väder?

- Hur många kysste du: Lagomt många. Fler än noll, mindre än tio! *Mystisk*

- Vilken festival: Yran lyckades jag ju ta mig till, dock svider det fortfarande lite att jag var för seg för att få Way Out West-biljetter. Nästa år!
- Bästa livebandet: Säkert! såklart. Icona Pop var sjukt bra också. Och Håkan såklart. Och The Ark. Äh, det mesta jag såg på yran!


- Vart reste du: Jag var i Stockholm fem dagar på SSU-kongress! 

- Något du ångrar: Nej.
- Sista frågan, har sommaren -11 varit bra: JAA. JA JA JA. JA!

Kommentarer
Postat av: niki

- Hur många kysste du: Lagomt många. Fler än noll, mindre än tio! Mystisk

Malins bror inräknad? ;)

2011-08-26 @ 01:02:18
URL: http://slashniki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0