after all it's always you

Om att vara motsägelsefull:

Jag vill sluta tänka på det, men jag kan inte sluta tänka på det. Jag vill höra något, få ett tecken typ, men samtidigt vet jag inte vad jag egentligen skulle göra då. Jag har aldrig haft något hopp, men slutar ändå aldrig hoppas. Jag väntar väntar väntar, även om jag för länge sedan påstod att jag slutat med det. Och framförallt vill sluta med det.

Jag antar att det faktiskt är så att någon gång måste du bli själv, och jag väntar på det, jag bidar tiden, och det kommer ta tid, och tills dess säger jag till mig själv: "ring inte, skriv inte, lås inne ivern i dig." (Hallå? Är du där? Hallå? Finns det nånting kvar?)




Kommentarer
Postat av: Linn

SV; det är svårt att må dåligt! ;)

2011-01-07 @ 17:46:03
URL: http://linnsedinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0