dag 03 – min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet.

1. Välta en ko. För att det verkar så brutalt roligt. Nu tror jag att det är en myt egentligen, att det går välta kor. Men det är värt ett försök!
2. Skriva en bok.
3. Hitta "min stora kärlek" och gifta mig med mannen i fråga. För så klyschig är jag. (sen ska vi leva lyckliga i alla våra dagar också.)
4. Gosa med en bebis-giraff. Helst ha en som husdjur också, när jag ändå håller på. De mest fantastiska djuren i världen.


5. Besöka alla världsdelar!
6. Bo i minst en av följande städer: Paris, London, San Francisco, Venedig, Dublin.
7. Åka till ett koncentrationsläger. Eller, ja, resterna av ett koncentrationsläger då.
8. What Emmy said. Hitta en soulmate! En sån som man vet förstår utan att man behöver förklara. Och som ställer frågor som de egentligen redan vet svaren på.
9. Äga en sånhär att åka på roadtrip med:


10. Fylla 90. Minst.

Kommentarer
Postat av: Julia

Liss, Nr 9, du och jag? USA igenom?

2011-01-27 @ 04:26:07
URL: http://vonthea.wordpress.com
Postat av: cool tjej

till att börja med: 'ha en soulmate'. jag tänkte på en viss människa när jag skrev det. vi har likadana hjärnor. jag och den. och det var ju lättsamt att jag hittade min nu, så det slipper ske när jag är sisådär 70, 80 år. hittade förresten den bästa, också (men det skiter man väl i)



sen.. du vet hur vi båda har sagt (utan att veta om det) att vi vill ha en såndär amazon? nu äre't så att jag har två drömbilar: antingen den eller en mercury comet. om du säger att det är precis en sån på din bild så måste vi göra något åt det här. operera ihop oss som siamesiska tvillingar, gifta oss eller så. åtminstone så kommer jag ALDRIG tveka på att du är min tvillinghjärna någonsin igen då, inte ens om du börjar gilla orange!!

2011-01-27 @ 16:31:55
Postat av: Norah

Men Liss, tar du min idé om att äga en giraff? Då gör vi en deal tycker jag. Du skaffar en giraff och jag en pingvin (det näst mest awesome-djuret någonsin) så har vi början på ett zoo! :)

2011-01-27 @ 19:51:24
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0