good things always happens to bad people

Jag är jättesjuk. Eller, nu håller det väl på att ordna upp sig, men jag har bihåleinflammation och feber och hosta och halsont och allt vad det heter. Äter penicillin gör jag också. Det är inte särskilt kul, faktiskt, om det nu är någon som tyckte det lät mysigt. Imorgon blir jag hemma från skolan EN DAG TILL. Jag hatar att vara borta från skolan. Det känns alltid som om jag missar en massa viktigt. Nu är ju min skola inte den stressigaste i världen, så mest troligt kommer jag inte missa något alls faktiskt. Men ibland är det som om jag stressar mer av att vara hemma en skoldag än att släpa mig till skolan.


Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Först och främst är jag glad att du gör inlägg på din blogg igen för det betyder att du är lite bättre. Hatar när du(eller Jonna för den delen) är sjuka, så där så.

Sen kan du väl se fram emot en dag till hemma tillsammans med en sjuk syster OCH en sjuk mamma, alltså finns det något bättre i världen??? Vad mysigt vi kommer att ha, eller??? ;) Fortsätt att krya på dig sötnos! Puss.

2011-01-31 @ 22:59:19
Postat av: Emmy

önskar att min mamma också kunde kommentera sådär fint i min blogg. det har hänt EN gång och då var hon full!

2011-02-01 @ 15:38:21
URL: http://eemmym.blogg.se/
Postat av: Angelica

Om du äter lite mer och rör på dig mer blir du inte lika lätt sjuk :) ;D

2011-02-01 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0