just because you're losing, it doesn't mean you're lost.

Mitt hemliga mission är efter många om och men avklarat. Jag åkte till Lappland igår eftermiddag med mamma, sov i Vilhelmina och klev upp imorse för att....DUHDUHDUHDUHDUHDUH (rederiet-temat)......ta körkort. Vilket jag (efter ungefär 24 toalettbesök under en timme för att kissa/nästan kräkas/lugna ner mig) faktiskt gjorde också! Nu kan jag alltså köra bil själv. Imorgon, och alla vardagar resten av mitt liv, blir det alltså halvfyraraggen i Ström!


Förresten har jag sett att min blogg ser helt annorlunda på andra datorer än min egen i färg och så. Alla bilder jag lägger upp ser till exempel överredigerade ut. Tror det beror på att jag har en minidator. Är det någon som råkar läsa det här som har något smart tips på hur man undviker detta, så får man ju gärna lämna en kommentar. Det är ju sjukt störigt faktiskt, att min dator är typ mattare i färgerna? Förstår ingenting.

Kommentarer
Postat av: moa

ÅHÅHÅHÅH. Grattis till körkortet, min vän! :')

2011-01-19 @ 23:57:13
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Julia

Go Liss!



Jag är super mega stolt över dig!

jag är så stolt att jag är glad och glad och det ska bli så kul att köra bil tillsammans i sommar, bara du och jag, och lyssna på skitbra musik, hur högt vill, ahahah! Längtar tills nästa gång vi talas vid.



xoxoxox

2011-01-20 @ 01:54:57
URL: http://vonthea.wordpress.com
Postat av: Wera

GRATTIS LISS :D



Haha jag har sån sjuk ångest över mina inplanerade veckor i lappland, men det får så lov att gå bra trots att jag har en jävla massa skolarbete att kombinera pluggandet av körkortsteori med :P

2011-01-23 @ 10:33:07
URL: http://weronicag.blogg.se/
Postat av: Wera

GRATTIS LISS :D



Haha jag har sån sjuk ångest över mina inplanerade veckor i lappland, men det får så lov att gå bra trots att jag har en jävla massa skolarbete att kombinera pluggandet av körkortsteori med :P

2011-01-23 @ 10:33:24
URL: http://weronicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0