superhemligt mission

Supersnabb uppdatering. Jag är i lappland idag och matar renar. Fast egentligen är jag på hemligt uppdrag och gör jätteviktiga saker. Går det utan komplikationer meddelar jag världen sen.

Annars har vi estet-turné den här veckan. Riktigt kult faktiskt. Det kanske låter gott? I måndags var vi i metropolen Gäddede, och igår hann vi med en föreställning både i Backe och Hoting. Hittills har det flutit på bra utan några större svårigheter. Jag gillar att rigga ljus och så, även om det är stresseigt, tungt och inte alltid helt lätt.

HEJDÅ HA DET SÅ KULT PÅ RESTAURANGEN.

(mest osammanhängande blogg-inlägget någonsin i den här bloggen.)


Kommentarer
Postat av: Sannaaaah

HAHA ha det så kult på restaurangen, mamma och pappa.

2011-01-19 @ 13:15:38
Postat av: Linn

Lycka till!:)

2011-01-19 @ 17:01:21
URL: http://linnsedinss.blogg.se/
Postat av: Norah

Svar: Det måste vi nästan ha! (Men en liten varning, när jag nyss hade köpt boxen så såg jag alla avsnitten på två dagar och efteråt kände jag mig väldigt deprimerad av all död och sorg. Det blandat med sorgen över att serien "redan" var slut.)



Men just nu vill jag nog göra det!

2011-01-19 @ 19:44:56
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0