the end of the world as we know it

Okej. Jag är norrlänning, och klagar inte på väder, särskilt inte snö. Men nu ser det seriöst ut som domedagen ute. Vart slutar marken? Vart börjar himlen? Vem vet. Såg en mörk gestalt springa på bygatan ute, konturer syns inte riktigt på grund av snön som yr. Det kan ha varit en hund, men jag tror mer på en varg. Och isåfall finns det nog fler. Bäst att jag bunkrar upp på mitt rum. Vill ju inte bli uppäten, liksom. Eller blåsa bort.

Scen ur Day after tomorrow eller Strand? Svårt att säga.

Kommentarer
Postat av: ellen

haha ja det vore lyx de! att ha så nära till ett jobb :) ja okej, det ska jag absolut göra :D man kan ju alltid anmäla intresse åtminstone ;) tack Liss!

2011-01-06 @ 14:05:14
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0