expecto patronum

Överallt sitter folk jag känner och räknar sekunder innan Harry Potter and the Deathly Hallows pt. 2 börjar. Jag har idag beställt biljetter tills på torsdag och tänker låtsas tycka att det är okej att jag inte sitter där i euforin just nu. Jag vill också försvinna i magin ett tag. Förresten, om jag hör så mycket som en enda person till säga att ingen ska avslöja slutet på Harry Potter blir jag arg. Vet man inte slutet har man inte läst böckerna och då förtjänar man inte bättre än att få slutet spoilat! HARRY DÖDAR VOLDEMORT OCH GIFTER SIG MED GINNY, SNAPE ÄR GOD EGENTLIGEN OCH VAR KÄR I HARRYS MAMMA, RON OCH HERMIONE GIFTER SIG, FRED DÖR, LUPIN OCH TONKS DÖR, osv osv osv.

Kenny ringde och var på premiären och sa att han inte skulle lägga på förrän han hörde desperationen i min röst. Jag ba "Okej. Bryr mig inte. Ska ju dit på torsdag." som den coola tjej jag är. Och sen när vi lagt på för filmen skulle börja deppade jag ihop för egentligen är jag motsatsen till cool. Jag vill också sitta där ju. Men på torsdag. På torsdag!


Kommentarer
Postat av: Mystiska Blå Riddaren

Långt till torsdag! :D

2011-07-13 @ 03:14:17
Postat av: Cecilia

Jag hatar dig Liss, just därför man inte läser böckerna innan. DU HAR FÖRSTÖRT MITT LIV :))

2011-07-13 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0