all these precious moments you promised me would come in time, where was I when I missed mine?

Igår var jag i Jämtlands residensstad och firade studenten. Inte min student alltså, då det är en vecka kvar. Hade dock min vita mössa jag med, för att smälta in i mängden och få sola mig i glansen lite jag också. Det är ju faktiskt bara en vecka kvar!

Hursomhelst var det kanske den mest slumpmässiga och oväntade utekväll jag varit på. Mina små ben promenerade säkert flera mil under kvällen, jag mötte och blev presenterad för halva svenska skidlandslaget (skämtar inte!), jag lagade potatisbullar klockan fyra på morgonen, jag träffade en nygammal vän och jag lärde mig viktiga läxor om mig själv. Just det, jag hade roligt också minsann! Det enda jag ångrar med gårdagen är att jag glömde min kamera och således inte har några bilder. Det hade varit kult, för er om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0