my heart is beating, beating like Ringo, as I pull in to the drive-in bingo

Ikväll har jag, sådär för att ha nåt att göra, varit i Rossön på bilbingo. Jag har aldrig spelat bingo i hela mitt liv, men vann inte ens tack vare någon form av nybörjartur. Himla mysigt var det dock, och jag är faktiskt på riktigt peppad inför att åka dit nån fler gång! Det här med bingo passar mig, det går så bra ihop med mina övriga aktiviteter de senaste dagarna, det vill säga trädgårdsskötsel, korsordslösande och promenader. Mycket mer än så kräver jag inte av livet!

(Förresten ser mina bilder överredigerade och konstiga ut eftersom jag laddar upp dom från Instagram. Jag och min iphone kommer fantastiskt överens ifall ni ville veta!)

Kommentarer
Postat av: Vera

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 13:27:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0