some boys don't know how to love, they won't get what they want

Här sitter jag och lyssnar på Codes and Keys (Death Cab For Cuties nya, för er oinsatta) och grubblar över livet som den häftiga, alternativa indietjej jag är. Ska klippa lugg och börja använda röda byxor igen när jag ändå håller på. Närå. Bra album hursomhelst.

Då jag tog studenten förra veckan är det väl meningen att jag sitta hemma och vara arbetslös. Jag har ju gått estet, och alla vet att då väntar ARBETSLÖSHETEN. Jag började dock jobba redan igår och lär väl spendera den här sommaren som de senaste två: Med att vända papper på jobbet. Från 08:00 till 16:30 sitter jag i de före detta fängelselokalerna (skämtar inte!) och väntar på nästa fikarast. Man kan ju inte påstå att jag inte haft tid att tänka de senaste dagarna iallafall, med min iPod ipluggad i ett försök att stänga ute resten av jobbet. Inte för att de pratar med mig ändå. Haha. Forever alone. Skippade sista rasten idag eftersom jag inte orkade sitta själv och stirra in i väggen. Då var det liksom roligare att jobba. Det säger väl rätt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0