I am the world's poor pessimist

jag är beroende av dom dyraste flingorna och vaniljyoghurt, vilket jag äter orimliga mängder av. Gissar att om det är något som kommer ruinera mig när jag flyttar hemifrån så är det inköpet av flingorna. Just det, kaffe är jag också beroende av.
jag äter inget kött och ingen fisk, vilket leder till en diskussion om etik varenda gång jag äter med nya människor.
jag säger ja till mer mer mer sommar och mer mer mer solsken. 
jag ger mig sällan in i sånt som kräver den minsta lilla gnutta mod, eftersom just det är något av en bristvara bland mina egenskaper.
jag duktig på att lära mig saker utantill, att få människor att känna sig gladare, att inte vara i vägen.
jag läser gärna "djupa" och "alternativa" böcker, biografier och 1800-talslitteratur, som den pretentiösa nörd jag är. 
jag är vackrast i mina converse, jeans och mycket mascara en bra hårdag.
jag är avundsjuk på människor utan beslutsångest.
jag kommer aldrig sluta sträva efter det ultimata.
jag har aldrig blivit presenterad så fint som för snart ett år sen, bland en massa karuseller, stolt, stolt, stolt!
jag är lycklig när det är varmt och sommar och jag kan gå ut och gå med Trulsa i bara shorts och t-shirt fast det är kväll och allting verkar självklart.
jag trivs inte på "sunkiga" ställen och i städer. Framför allt inte i kombination.
jag är dålig på att inte skjuta upp på saker.
jag älskar att åka bil, att ha det städat omkring mig, ögonblick då man innan någon säger något redan vet vad denne kommer säga.
jag tror på att goda gärningar alltid lönar sig i slutändan, och tvärtom.


Kommentarer
Postat av: sara

riktigt fin blogg du har!

hur mår du idag då? :)

2011-06-27 @ 11:21:42
URL: http://elefantskiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0